انواع پوست

انواع پوست
چرا لازم است با انواع پوست آشنا شوید؟ برای داشتن مؤثرترین برنامه مراقبت از پوست، اطلاع از نوع پوست‌تان اهمیت شایانی دارد. امروزه تنوع بالایی در محصولات مراقبت از پوست وجود دارد که تنها در صورتی برای شما کارایی دارند که از محصول مناسب نوع پوست خود استفاده کنید. اگر نوع پوست خود را اشتباه تشخیص دهید و از محصول نامناسبی استفاده کنید، وضعیت پوست شما بدتر خواهد شد که ممکن است منجر به ایجاد سوزش، چربی اضافی و جوش روی پوست‌تان شده یا باعث خشکی پوست و در نهایت بروز چین و چروک روی پوست‌تان شود.
ادامه مطلب

توضیحات فارسی محصولات مراقبت از پوست لاین حرفه‌ای نوایج

 توضیحات فارسی محصولات مراقبت از پوست لاین حرفه‌ای نوایج
با توجه به تحقیقات بالینی، دستاوردهای علمی و سلول های بنیادی ،ثابت شده است که محصولات NovAge بر روی 12 عامل مهم که بر روی پیری پوست تأثیر میگزارند و سبب میشوند که زنان نسبت به سن واقعی خود ظاهر بیشتری داشته باشند تاثیر مثبت دارد. پوست شما نباید سن شما را تعیین کند. از محصولات NovAge برای مراقبت از پوست خود استفاده کنید تا ظاهر ی ایده آل و مناسب احساس درونی خودتان را به دست آورید.
ادامه مطلب

اشتباهات رایج در مراقبت از پوست

اشتباهات رایج در مراقبت از پوست
مراقبت از پوست و سلامت و طراوت آن از دغدغه‌های ما در دنیای ماشینی امروز است. همه ما برای اینکه پوستی سالم و شاداب داشته باشیم به صورت معمول روش‌هایی را پیش می‌گیریم. اما اشتباهات رایج در مراقبت از پوست گاهی موجب می‌شود که پوست طراوت خود را از دست بدهد. در اینجا برخی از این اشتباهات را بررسی می‌کنیم.
ادامه مطلب

آموزش کشیدن خط چشم

آموزش کشیدن خط چشم
  آرایش چشم در آرایش صورت یکی از مهم ترین قسمت های است که باید در آرایش آن بیشتر دقت کرد. باید بدانید که هر نوع و فرم چشم، آرایش مخصوص به خود را دارا می باشد. در ادامه مقاله روش های درست کشیدن خط چشم برای انواع مختلف چشم را آموزش خواهیم داد.   - چشم های دور از هم در صورتی که چشمان شما دور از همی باشد، دم …
ادامه مطلب
سبد خرید

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش