آموزش کشیدن خط چشم

 

آرایش چشم در آرایش صورت یکی از مهم ترین قسمت های است که باید در آرایش آن بیشتر دقت کرد. باید بدانید که هر نوع و فرم چشم، آرایش مخصوص به خود را دارا می باشد. در ادامه مقاله روش های درست کشیدن خط چشم برای انواع مختلف چشم را آموزش خواهیم داد.

 

- چشم های دور از هم

چشم های دور از هم

در صورتی که چشمان شما دور از همی باشد، دم خط چشم تان را دنباله دار نکشید. بلکه انتهای خط چشم تان باید کوتاه و کمی رو به بالا باشد. حتی می توانید قسمت درونی چشمان خود را هم، خط چشم بکشید تا فاصله چشم هایتان را کمتر نشان دهد.

 

- چشم های نزدیک بهم

چشم های نزدیک بهم

در صورتی که چشمانتان نزدیک بهم باشد، بهتر است به کمک خط چشم، کمی به آن تعادل دهید. در این صورت باید خط چشم تان کشیده باشد. سعی کنید آن را به صورت افقی بکشید تا چشم هایتان را کشیده تر و دورتر از هم نشان دهد. حواس تان باشد در قسمت درونی چشمانتان خط چشم نکشید چون چشم های شما را بهم نزدیکتر از آنچه هست نشان می دهد.

 

- چشم های کوچک

چشم های کوچک

در صورتی که چشم هایتان کوچک است، خط چشم تان را باید پهن تر بکشید چون خط چشم باریک، چشم های شما را کوچک تر نشان می دهند. بهترین انتخاب برای شما خط چشم پهن تر است. شما حتی می توانید به جای مداد چشم، از خط چشم های مایع استفاده کنید تا براق تر و بیشتر توی چشم باشد.

 

- پلک های افتاده

پلک های افتاده

در صورتی که پلک های شما افتاده باشد، در زدن خط چشم باید دقت بیشتری داشته باشید. از کشیدن خط چشم های باریک خودداری کنید زیرا هنگامی که چشم تان را باز می کنید، اصلا به چشم نخواد آمد. شما باید علاوه بر خط چشم، داخل پلک بالایی تان نیز خط چشم بکشید تا بیشتر به چشم آید. از کشیدن خط چشم بر پلک پایین تان نیز خود داری کنید زیرا چشم های شما را کوچک تر نشان می دهد. شما می توانید از سایه چشم استفاده کنید و با آرایش چشم اسموکی از افتادگی چشم هایتان بکاهید.

 

- چشم های بادامی

چشم های بادامی

اگر چشم های بادامی دارید باید خط چشم را در ابتدای چشمانتان باریک، ولی هر چه به سمت انتهای چشم می رود، پهن تر بکشند. دم خط چشم نیز باید کشیده باشد. برای این مدل چشم ها خط چشم برای پلک پایین نیز اهمیت زیادی پیدا می کند. بنابراین پلک زیرین نیز باید مانند پلک بالایی کشیده شود تا فرمی گربه ای پیدا کند.

 

- چشم های گربه ای

چشم های گربه ای

چشم های گربه ای شبیه به چشم های بادامی است، تنها فرق شان این است که در مدل گربه ای، چشم ها به طور طبیعی به سمت بالا کشیده شده اند در صورتی که در مدل بادامی این کار را به کمک خط چشم انجام می دهیم. برای کشیدن خط چشم، باید درست مانند شیوه چشم بادامی ها عمل کنیم با این تفاوت که دیگر نیازی به خط چشم برای پلک پایین نیست.

 

- چشم های رو به پایین

چشم های رو به پایین

خانم هایی که انتهای چشم هایشان به سمت پایین رفته، باید بر دنباله چشم هایشان تمرکز کنند. آنها باید دم ابروهایشان را پهن بکشند تا افتادگی چشم هایشان به چشم نیاید. برای این منظور خط چشم را از قسمت وسط چشم تان شروع و هر چه به سمت انتهای چشم تان پیش می روید، آن را پهن تر بکشید.

 

۵
از ۵
۲۰ مشارکت کننده
سبد خرید

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش